kävin tänään iso omenassa ostoksilla. olin juuri nostamassa rahaa automaatista kun joku stanan ylpeä äiti jyräsi jaloilleni hyökkäysvaunullaan. ei siinä mitään, mutta tämä vtun akka kävi huutaan mulle että kato etees. prkl. sanoin ystävällisesti että niin katsoinkin ja että rouva törmäsi minuun. no, siitähän tämä mamma vasta innostuikin. minun olisi kuulemma pitänyt väistää edes sen verran että hän olisi päässyt kulkemaan ohi. yritin mahdollisimman makea hymy päällä sanoa että kyllä siitä olisi pitänyt mahtua, olihan tilaa ympärillä vain noin 10 metriä joka suuntaan. siinä vaiheessa aloitti jyrääjän taistelupari omien kärryjensä takaa tykityksen. vihaan kuulemma lapsia, olen kommunisti sekä sovinistihomokin. minä myös ajattelen että naisen paikka on kotona hellan ääressä ja tarvittaessa keittön pöydällä. ensinnäkin minä mielummin teen ruokani itse ja toiseksi mitä vikaa keittön pöydässä on. vittu jos tässä maailmassa ei saa edes rauhassa käyttää otto-automaatteja pelkäämättä että joku katkera yh-äiti jyrää yli vaunujen kanssa. stana. syy tähän välikohtaukseen oli tietenkin täysin minussa, koska en halua maksaa pankille siitä että otan pankkikortin ja tämän takia joudun nostamaan käteistä automaateista, jotta saan ostettua ruokaa. olen pahoillani. ja jos joskus saan lapsia niin asennan kärryn keulalle ruosteisia nauloja, menen niiden kanssa ostarille ja laitan vahingon kiertämään... vittu.